Cara untuk naikkan traffic blog

Assalamualaikum dan salam ramadhan. Hari ni nak berkongsi dengan readers semua pasal satu site nih. Korang pernah dengar tak pasal asiafans.net? Mesti ramai yang tak tau dan tak pernah dengar lagi pasal site ni kan.


Ok, sebenarnya traffic exchanger tools ni masih baru lagi. Aku pun baru nak try gunakan tools nih. Mana la tau kan. Dengan adanya tools ni kot-kot traffic source meningkat. Ok, perasan di situ. Insyaallah. Apa-apa pun kita tunggu dan lihat saja resultnya nanti. 

Kengkawan, tak susah mana pun nak gunakan tools ni. Senang, mudah dan ringkas. Ok, ni tagline yang aku gunakan untuk tools ni. :). Korang cuma perlu register macam site-site yang lain. Kemudian dapatkan activation link daripada asianfans.net dan kemudian siap. Senangkan!

Macam-macam ada dalam tools ni. Korang boleh share link facebook, twitter, digg, google+, youtube & auto-surf. Dengan perkongsian yang korang lakukan ni secara tak langsung korang boleh menambahkan lagi coins. Nak tau lebih lanjut tentang site ni, sila klik di sini. Diharapkan korang akan enjoy menggunakan traffic exchanger ni. Ok, itu saja. Baibai. 

pesanan penaja : jangan ponteng puasa tau! klik link ni kejap http://blogr.my/?referral=298

4 org mengomel :):

Syafiq Ajis said... Reply To This Comment

Wah !! terimakasih wawa.. tapi kenapa takinform pada admin yg wawa dah buat entry? nanti admin masukkan ke dalam bloglist asiafans.net. dapat bonus coin + vip member lagi.. nanti bg username, email dan url entry pada admin melalui 'contact' form asiafans.net ea..

Azwa said... Reply To This Comment

@Syafiq Ajis hee.. orite2. dah sent mklumat tersebut.

Unknown said... Reply To This Comment

dtg jguk dr link af

Syafiq Ajis said... Reply To This Comment

jemput join contest asiafans --> http://www.manokelpase.com/contest-asiafans/