Happy birthday, Mak

Assalamualaikum...


Ke hadapan mak yang disayangi dan dicintai selalu...



Mak,


Pertama sekali, azwa nak mintak maap dari hujung rambut hingga hujung kaki (macam tak cukup je lagi..pinjam hujung rambut dan hujung kaki adik beradik lain sekali..heee) atas segala dosa-dosa comel atau dosa-dosa touching yang pernah azwa terlepas pada mak selama ini.





Azwa mintak maaf sebab selalu buat2 tidur tapi lastnya tidur betul2 bila mak bagi 'khutbah' percuma kat umah . Azwa mintak maaf sebab selalu beli baju tapi saiz baju tu kadang-kadang tak bersesuaian (size S). Azwa tau mak tak berapa berkenan dengan size S tu..(nak wat cmne..anakmu ini dah berkenan heee....)



Selain daripada itu jugak, Azwa nak mintak maaf kalau Azwa malas nak tolong mak kat dapur & lewat buat apa yang mak suruh Azwa buat masa tu. Azwa mintak maaf kalau selalu lawan cakap mak (dlu je..sekarang ni tak)... hehe..



Mak,


Thanx sebab dah bersusah payah mengandungkan anakmu ini selama 9 bulan. Azwa tahu 9 bulan tu sememangnya suatu tempoh yang cukup lama bagi seseorang ibu. Thanx sebab selalu ada di samping Azwa tidak kira dalam keadaan senang mahupun susah. Thanx sebab sudi hantar dan ambik Azwa setiap hari ke sekolah time Azwa form 5 walaupun mak buzy. huhuhu..Thanx sebab sudi dengar setiap masalah Azwa.





Thanx sebab bagi Azwa kata-kata semangat setiap kali sebelum Azwa keluar daripada kereta. Thanx sebab bagi ciuman manja untuk anakmu yang nakal ini.. heee....Thanx juga sebab telah bersengkang mata jaga Azwa setiap kali asthma attack Azwa... Benda yang paling Azwa tidak boleh lupakan bila mak sanggup call Abang Emi tuk bawak Azwa pergi hospital pagi2 buta sebab asthma dah teruk sangat2 time 2.. Masa tu pulak ayah tak ada sebab outstation. Patu mak sanggup tunggu dekat luar dan sekali-sekala masuk dalam wad kecemasan tu tengak keadaan anakmu ini.



Mak,


Kalau Azwa nak mention setiap satu jasa yang mak dah bagi dalam mendidik dan menjaga Azwa dari kecik sampailah sekarang ni rasanya memang tidak terhitung nilainya. Azwa doakan semoga mak menjadi seorang emak yang senantiasa cekal dalam menghadapi kerenah anak2mu di rumah, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Doakan kejayaan anakmu ini.





Selamat menyambut ulangtahun yang ke-49...:)


Azwa sayang mak sangat2...muahhh..hee...




p/s:xda pic sbb ak sdri xtau mne adk2 ak ltk sume pic2 yg da dlm pc ni...huhu...kecewa2

0 org mengomel :):