Hampa hatiku

Kepada dia
Aku bisikkan cinta itu
Tapi dibalasnya dengan derita
Kepada asmara yg bergelora
Ku kuatkan kata hati
Lantas aku mengundur diri
Di lautan yg luas ku cuba kemudikan layar
Tapi ditujah dengan ombak yg ganas
Digunung yg tinggi aku sudah mendaki
Tapi terjatuh dalam jurang yg penuh dengan kebencian

Runtuh tembok kekuatanku kerana
Kegagalan hati untuk terus
Membenteng dan mempertahankan
Hancur istana cintaku
Kerana kecurangan yg kau tabur
Janji setia yg palsu

Aku benci melihat kedukaan
Aku hampa melihat tangisan
Dimana kekuatan untuk
Aku jadikan azimat pegangan

Cinta..
Lebih duka dari bahagia
Lebih derita dari ketawa
Dan hanya Satu
Aku pasrah pada takdirNYA
Meski aku hampa dalam
Pencariannya yg sememangnya belum pasti


4 org mengomel :):

sasa selamat said... Reply To This Comment

laila jgn hampa2 sesgt yer.kuatkan hati~

Laila Azwa said... Reply To This Comment

thx cotton...

Anonymous said... Reply To This Comment

oiii...frust ke? awat chek xtau pn..hehe..brjiwang ko kt cni ekk..haha..kantoi!!!!!!!!!!!!

Azwa said... Reply To This Comment

ceh minah...hahhaa..skli skala kott...