hidup sorang kat sini sememangnya bosan yang amat-amat sangat..
Allah aje yang tau betapa bosannya hidup aku sekarang nih..
semalam, tepat pukul 6 sampai kat umah sewa nih..
tapi seriusly ku katakan.. sesungguhnya aku betul-betul tak rela nak balik sini..
tak rela sebab apa?
banyak benda yang menyebabkan aku berat hati nak balik sini..

sekarang sumenya dah berubah..
bukan macam dulu lagi..
kelas pun tinggal bape je.. tetiba rasa macam malas giler nak pegi kelas.. adesss..ape nak jadi dengan aku nih..
Ya Allah..kuatkanlah semangat aku tuk tempuh sem ni..
come on..cuma 4 bulan je lagi..insyaallah...

p/s : KAU BOLEH!!!

4 org mengomel :):

Didiey Fadhilah Ramli said... Reply To This Comment

come on wawa!You can do it!

Azwa said... Reply To This Comment

heee...didiey, meh r temankan ak kat sini...huhu

Ikan_Pari@@ said... Reply To This Comment

kamu tinggal ngan sape lagi kat rumah sewa?

Azwa said... Reply To This Comment

dgn housemate la...heehehe