Walimatulurus : Hafiz dan Syena

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, 2 orang sahabat yang aku kenali sejak dari zaman belajar di Uniten lagi kini sah bergelar suami dan isteri pada hari Sabtu yang lepas. Alhamdulillah. Barakallah sahabat. Dah lama tunggu nasi minyak korang berdua dan akhirnya impian tersebut termakbul. Weehuu..

u look gorgeous, Syena!

Sampai aje di dewan tersebut terus jumpa dengan mak Syena. Weh, rindu pulak dekat makcik ni. Dah lama tak jumpa. Nasib beliau kenal lagi. Then terus ke homestay tempat di mana Syena stay sementara tunggu Hafiz sampai.


Bersama mereka! Woi, yang ni memang aku tak nafikan. Korang memang nampak sepadan sangat. Sama cantik dan sama padan. Baju pengantin korang tu aku nak jadikan inspirasi untuk wedding aku pulak boleh? #berangan! Baju yang simple tapi cantik pada pandangan mata aku. Hee

Akhir kata dari aku :

Selamat pengantin baru duhai sahabatku. 
Selamat menjalani alam rumahtangga. 
Selamat menempuhi segala pancaroba di alam yang baru ini. 
Hadapi segalanya dengan akal fikiran yang positif.
Semoga perkahwinan ini berkekalan hingga ke Jannah Allah. Amin Ya Rabb..
Selamat berhoneymoon! :) :) :)

p/s : Doakan lepas ni turn aku pulak. Ngee!

0 org mengomel :):