Pembubaran Parlimen

Assalamualaikum..

Parlimen dah dibubarkan.
Saat di mana ramai orang tertunggu-tunggu bila masanya PM nak bubarkan parlimen
So, bila dah bubar ni korang seronok tak?
Aku rasa teruja & seronok tak?
Seronok sebab nak mengundi untuk pertama kalinya setelah cukup 21 tahun.
Sweet 21 forever yoo! Hahaha

Pada masa yang sama jugak sebenarnya aku takut.
Bukan apa. Kekadang macam-macam boleh berlaku masa ni.
Apa-apa pun kita doakan yang terbaik untuk negara kita yang tercinta ni.

Undi lah apa yang korang rasa nak undi.
Pangkahlah pada pemimpin yang korang rasa dapat memimpin negara dengan jayanya.
Jangan ditanya apa aku akan undi pada PRU-13 akan datang.
Sebabnya..
Undi anda adalah rahsia.


notakaki : masa nak amik cop pengesahan boleh pulak PA penghulu ni masukkan bab politik. Tanya itu ini. Aku bagi jawapan paling terbaik. Haha. SAYA PILIH MALAYSIA!!

0 org mengomel :):