Walimatulurus : Pengantin CNY

Assalamualaikum..

Hai! Entry pertama untuk bulan Februari. What? Bulan Februari dah. Cepatnya masa berputar. Rasa macam baru semalam kita sambut tahun 2014. Ok, permulaan bulan Februari dimulakan dengan perkahwinan. Ramainya yang kahwin pada bulan Februari ni. So, kita pangil diorang ni pengantin CNY aka pengantin tahun baru cina. Angpaw tarak ka? Hiks!

First of all *omputeh kejap* selamat pengantin baru kepada rakan blogger atau bebudak Kami Blogger Utagha (KBU) panggil Mem Besar. Selamat pengantin baru kak GKSB (Gadis Kini Sudah Bersuami.. haha!).  Eh, tukarlah bak kata diorang "puan keyel suami perlis". Semoga akak dan suami berbahagia hingga ke akhir hayat. Hadiah jangan tuntut dah tau sebab dah bagi masa ari selasa. Hee.Ccepat-cepatlah bagi junior #eh. Kepada geng-geng KBU minta pinjam na gambar ni.

gambar di ambil dari KBU
Ok, setel part hakak GK kita ni. Moh alih ke wedding seterusnya. Pada hari yang sama, waktu yang sama dan kemungkinan besar detik yang sama juga berlangsungnya perkahwinan adik mak aku aka makcik aku. Suaminya orang Penang. Stock-stock utara gak ha. Majlis berlangsung di kediaman rasmi opahku di Kampung Changkat Larang, Lahat. Eh, sama pulak tema majlis makcik aku ni dengan GK. Purple pink uolss.

 
mata semua ke lain. haiya!
Muka aku macam muka terpaksa. Kahkah! Lantaklah. Ok, taknak taip panjang-panjang. Korang layan ajelah gambar-gambar ni.

 
le' cousin

Ok, done itu sahaja untuk entry kali ni. Sekian dan bye!!

2 org mengomel :):

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... Reply To This Comment

ehem.. makaseh la wat entry.. walaupun baru baca skrg ni
kah3....

mmg nampak sgt muka terpaksa

hahaha

Azwa said... Reply To This Comment

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr nkahkah.. nampak sangat kan.. if u know what i mean. wakakak