soalan2



1. Bekas kekasih saya adalah :
secret...wink2

2. Saya sedang mendengar :
anang - separuh jiwaku pergi

3. Mungkin saya patut:
wat dunno je tme ni...

4. Saya suka :
bowlg...mcd..yeah...sesungguhnya sdg mkn mcd tme jwb soaln2 ni...


5.Sahabat-sahabat baik saya :
hehe...jht gler ak

6.Saya tak paham :
knp rmai org yg ska wat bodo..

7.Saya kehilangan :
seseorg yg amt ak sygi...

8.Ramai yang berkata :
ak smbg & xmo tgur org..tp hkikatnya ak bkn sebegi2 rpa okeyh... 


9.Makna nama saya :

laila - malam
azwa - mnurut ibuku ai bermksd gdsku...ntah...ak sdr x tau pe mksd azwa ni sbnrnye...stilll tercri2 g mksd sbnr..


ooo ye...klu korg nk tau nme laila azwa ni da dlm 1 novel..yeah...ttba rs bgga lak kan...wee


10.Cinta itu adalah :

cinta 2 x pernah meminta..alwayz membri.. cnta gak bwa pderitaa tpi x pernah berdndam & membls dndam.. 
dmana da cnta d stu da kemahuan...mnkala kbncian adalah suatu KEMUSNAHAN


11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
wat pe yg dorg nk wat..da ak ksh?


12.Saya akan cuba :
jd seorg ank yg berbkti pd agma, bgsa, ngra & kdua2 ibu bpa ku...

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever n ever

14.Telefon bimbit saya :
sony ericsson & nokia

15.Bila saya terjaga dari tidur :
trs kms katil, amk tuala then bersiram tyme....

16.Saya paling meluat apabila :
bla org ckp blkang2 ni..klu x puas ati ckp dpn2 trs r...

17.Pesta/Parti adalah :
?????? 


18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
rabbit....comey gler 


19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
tme kecik r..tme ni ak tau men je kjenya...mak ak mrh ak wat dek je...xtau bhsa lgsg... 


20.Hari ini :
isnin r..pe g.


 21.Malam ini saya akan :
study r kot...xam da dkt...1 hape pn x stdy g nih...c'mon azwa

 22.Esok pula saya akan :
menghdpi mka lectrer dgn pnh bersmngat 


23.Saya betul-betul inginkan :
bersma org yg dsygi smpai akhir hyt


24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
ttba tmbl jrwat...ngda2 tul nk sggh kat mka ak 

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :

sure r shopping cmplex...pe brg pi tmpat bdk2 kck...

26.Makanan Barat atau Jepun :
barat...i like...tp bttr msian fud r..


 27.Bilik yang terang atau gelap :
terang sbb ak tkt glp2 ni..

28.Makanan segera adalah :
mknan ni lah yg wat msia2 kat dnia ni cpt dpt pnykt moden 


29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
secret... 


30.Siapa yang anda nak Tag?
klu korg rs korg nk wat 2 wat r... ttba ak rs mls nk tag sesape kat cni

0 org mengomel :):