It's Near to Me...

salam 1 Malaysia..
new year..new sem.. sumenya dah bermula since 9/5 lepas...
secara rasminya aku kini telah bergelar FINAL YEAR student @Uni10..
hoho.. it's means sedikit saje langkahan aku untuk bergelar seorang mahasiswi Uni10...
tetiba hati ni tak sabar tuk sarungkan jubah grad tuh.. cepatlah masa berlalu...

diam tak diam kini sudah seminggu aku menjadi final year student..
kelas pun sudah seminggu berlalu.. and this time sem kitorang langsung takde midsem break.. omigod..
aku dapat bayangkan camne saat-saat aku untuk menghadapi sem ini.. aduhh... terseksanya...

bergelar seorang final year student menyebabkan aku betul-betul gelisah..



FYP 1 kini menanti kehadiran kami semua...
walaweh.. kami diberi masa sampai friday next wik tuk decide title tuk proj 1 & sape advisor tuk proj 1 tuh nanti..
sampai skang nih seyesly aku semengnya taktaw & confuse nak wat tajuk pe...
anyone help me...plizzz...

0 org mengomel :):