BBQ Haji

Assalamualakum semua.

Entry ni special untuk para-para sakura dan sakuri keluarga Hajah Sabariah. Uiks kaum kerabat jiwa bangsaku. Marilah kome semua ke sini. Baca entry ni. Nak ngumpat sikit pasal kome ni. Jangan marah nanti kena jual. Dua singgit dua singgit bak kata Mail dalam cerita Upin Ipin. Haha.

Malam hari raya korban baru-baru ni kitorag buat bbq. Malam tu kenduri makan daging aje. Ada daging kijang dan daging korban. Nasib baik ayam takda. Rasanya ayam dulu aku  bantai. hikhok. First time makan daging kijang. Dan not bad la rasanya. Makan sehingga menjilat jari. Nak nak pulak dicicah dengan air asam. Pergh! Meleleh wa cakap beb. Taknak story berjela-jela. Layan aje gambar-gambar yang tak berapa nak banyak ni.

dari kiri : mia boolat, husna, faiqah, nina
syafiq & kak yong
kamilah "peri-peri sekuri"

description untuk gambo nih?
Orang yang kat depan yang hanya nampak kepala tu adalah pakcikku. We call him as Che' El. Tetiba masuk masa nak snap gambar diorang nih. Hewhew.

geng peru-peru hitam
 Acu menyebok aje. Dah la dia sorang baju putih. Hahaha.


Che' Eh dan mak anjang bersama anak buahnya. Geng hitam lagi. Nampak aje ganas pakcik aku ni tapi sebenarnya baik. 


Geng kapak keluarga Sabariah.


Orang kuat bbq malam tu. Rupanya orang yang cop tulang tu adalah mereka. Cis cis.


Gambar paling tak senonoh dari apik. *tetiba rasa nak tag ain*. hahaha

Sekian saja liputan dari azwa untuk keluarga Hajah Sabariah. Semoga berjumpa lagi pada event akan datang. Hari keluarga jangan dilupakan ya wahai pakcik dan makcik ku semua. 

0 org mengomel :):