Happy 2013!

Assalamualaikum..


Entry pertama di bulan pertama tahun 2013. Btw, Welcome 2013 & happy new year semua. Semoga apa yang kita inginkan pada tahun lepas telah tercapai. Dan kebanyakan wishlist yang dibuat untuk 2012 telah tercapai dengan jayanya. Alhamdulillah!

Malam tadi untuk pertama kalinya kami sambut ambang 2013 dekat Mydin Meru. Selalunya sambut dengan family dekat Dataran Ipoh. Tapi tahun ni kita buat kelainan sikit. Sambut dekat-dekat aje. Mydin dengan rumahku hanya 10 minit je. Nampak tak betapa dekatnya kami. Sebab itulah Mydin sentiasa dihati. #eh. 

Sampai saja dekat Mydin terus terkeluar "mak aih, biar betul. ramainya manusia". Siap ada stage & artis lagi. Antara artis-artis yang hadir adalah Azza Elite, suami Watie Elite, Siti Saida, Ery Putra, dan ramai lagi. *ada yang x ingat namanya*. Btw, suka tengok sorang artis lelaki ni. Sekali malam tadi dia ada. Homai! *duckface*.

Oh, ada persembahan rupanya masa tu. Siap buat pertandingan karaoke lagi. 30 min sebelum ambang tu diorang umumkan pemenang pertandingan karaoke. Not bad suara mamat tu. Nyanyi lagu rock baq ang. Lepas ni boleh sign kontrak dengan produser terkenal ye. 

Masa yang ditunggu-tunggu telah tiba. Kira sama-sama. Ok, senyap sekejap. Pandang mak, ayong n anis. Dalam kepala nak ajak diorang balik dah sebab ingatkan xda bunga api tu. KEBABOM! hahaa. Itu dia.. Menjelma sudah! 


Once again, HAPPY 2013 everybody!



0 org mengomel :):