Review : Ruang Hazira

Assalamualaikum.

Dah lama sebenarnya nak cerita pasal benda ni. Apa yang specialnya tentang Ruang Hazira ni? Apa yang bestnya pasal Ruang Hazira ni? Hey, stop asking me more question! Haha.

Ruang Hazira,
ruang dalam bilik ke? Ruang privasi seorang budak perempuan ke? No! Yang sebenarnya ianya tentang blog salah seorang sahabat GCAPku aka kakak seguru se'teacher' dan kekadang segroup kalau buat aktiviti dalam kelas. 

Kenapa tetiba buat entry pasal dia? Jawapannya senang aje. I'll be full time supporter sebabnya tak lama lagi novel beliau akan di publish dan dijual di pasaran. Insyaallah! Novelis okeyh! Beliau merupakan novelis dari publisher Kaki Novel. Tipu kalau tak pernah dengar publisher ni. Tengah top sekarang baq ang!

maaf sebab gambar tak berapa jelas. technical error!
Novel yang bakal di publish nanti bertajuk Dari Pandang Pertama. Novel cintun lagi! I loike! Kalau korang tak sabar nak baca pasal cerita dalam novel ni, boleh la pergi ke blog beliau. Klik di sini atau klik saja pada gambar di atas ni. Nantikan novel beliau tau!


notakaki : Wahai Kak Umie ku sayang.. #cewah. ingat tau pesan adikmu ini. Once ur book dah publish, pastikan orang dapat novel yang siap dengan sign special akak & FOC novel. hahaha

2 org mengomel :):

NAZIRA ILIAS said... Reply To This Comment

wawa....thanks sejuta kali
segala usaha ko utk promote cite akak..sangat la dikenang
i luv u wa.....may Allah bless u and gud luck k

NAZIRA ILIAS said... Reply To This Comment

million thanks to u wawa.....much love for ur effort