Secret Laxing, supplemen yang menakjubkan penggunanya

Assalamualaikum.

Hai korang. Ingat lagi tak entry sebelum ni aku pernah cerita tentang supplemen Secret Laxing? Ok, pada yang belum tahu lagi kebaikan dan khasiat supplemen ni korang boleh baca dekat entry ini. Nak tahu tak apa yang aku rasa selama 4 minggu mengamalkan supplemen SL ni? Walaupun baru 4 minggu tapi kesannya sedikit sebanyak sudah muncul.


Al-kisah masa balik kampung salah seorang cikgu tadika tempat mak kerja tegur "eh Wa, dah kuruslah. Ko diet ke?". Masa dia cakap tu aku buat dek je sebab tak percaya. Tang mana ntah kurus. Balik rumah terus tengok dekat cermin. Ala sama je. Lagipun badan aku memang tak fixed mana. Kadang-kadang nampak kurus dan kadangkala nampak sangat mokmok. Hiks! Itu yang tak terasa sangat.

Kalau korang nak tahu sebelum mengamalkan Secret Laxing aku memang payah nak membuang. Tak tahu kenapa. Kadang-kadang tu memang ambil masa 3-4 hari jugaklah baru proses  pembentungan berlaku. Tapi sekarang ni tidak weh! Seronok sangat ha. I tell you, supplemen ni memang berkesan untuk golongan seperti aku. Selepas menggunakannya aku lebih kerap ke tandas. Kalau sebelum ni kena tunggu 3-4 hari tapi sekarang setiap hari. Dari apa yang aku alami sendiri 2 jam selepas minum supplemen Secret Laxing perut terkinja-kinja nak ke tandas. 

Lagi satu apa yang aku perasan juga pinggang seluar dah longgar sedikit. Ehem! yippi. Happy? Ya, aku sangat, sangat dan sangatlah gembira dengan keadaan ini. Tang peha pun dah kecut sikit. Alhamdulillah.


Ehem, nak tahu lagi? Masa aku buat revision pasal supplemen Secret Laxing ni ada orang kata nafsu makan akan berkurangan. Pada mulanya memang tak percaya. Tapi bila dah amalkan Secret Laxing kata-kata tersebut ternyata betul. Seriusly, aku sememangnya seorang yang banyak makan dan cepat lapar. Makan setiap masa tapi bukan dalam kuantiti yang banyak. Senang cerita makan secara berkala. Ha gitu! Tapi dalam masa 4 minggu ni keadaan seakan berubah. Dalam sehari tu boleh dikira berapa kali aku makan. 

gambar terbaru. tak ada gambar seorang. :)
So, korang dah tahukan betapa berkesannya supplemen Secret Laxing ni. Tunggu apa lagi weh. Cepat dapatkan supplemen ohsem ni. 100% dijamin halal. Bagaimana untuk dapatkan supplemen ni? Mudah sahaja. Korang hanya pergi ke salah satu dari senarai page Secret Laxing dan order di situ.


Oh ya, sebelum itu kesan dari supplemen ni tak akan nampak sangat kalau korang hanya duduk diam dan tunggu kesannya datang sendiri. Jangan lupa. Disamping mengamalkan supplemen Secret Laxing korang juga perlu bersenam. Ala paling kurang pun kalau tak ada masa sangat berjalan pun boleh. Bagi keluar sikit peluh dalam badan tu. :) Jangan lupa juga perbanyakkan minum air dan makan buah.

Semoga apa yang aku kongsikan ini bermanfaat untuk korang semua. Tak salah kalau hendak mencuba benda baru. Apa yang penting korang kena pastikan apa yang korang ambil tu dapat pengiktirafan dari pihak KKKM dan halal untuk digunakan. :)

Sekian, wassalam.

2 org mengomel :):

Unknown said... Reply To This Comment

Nak tya ba ...kalau ambil secret laxing sekali dengan vbite or harum mlm bole ka?

Azwa said... Reply To This Comment

@Mizz Vanila hai.. boleh tp kena jarakkan masa selama 1/2 jam untuk pengmbilan setiap produk. :)