Mee Bandung


surf tenet..msk mcm2 website..

then terjmpa bnda alah ni..bc lah...

cm pe je..klkr pn da..baca2



Untuk beberapa tahun, Ahmad Suffian telah mengadakan hubungan sulit dengan orang gajinya,Sutina ...Suatu hari, Sutina memberitahu Ahmad Suffian yang dirinya mengandung ...



Ahmad Suffian yang tidak mahu merosakkan perkahwinannya, telah mengambil keputusan untuk menghantar Sutina balik ke Bandung
untuk melahirkan anak mereka di sana ...



Beliau berjanji akan menanggung segala kos untuk anak tersebut sehingga anaknya nanti berusia 18 tahun ...



Supaya rahsia mereka berdua tidak terbongkar Ahmad Suffian menyuruh Sutina supaya menghantarkan sekeping poskad dengan menulis
perkataan "Mee Bandung" dibelakangnya setelah anak mereka lahir nanti .. Ahmad Suffian akan menguruskan segala perbelanjaan untuk
anaknya setelah mendapat poskad itu nanti ...



Suatu hari, 9 bulan selepas itu ketika Ahmad Suffian pulang dari kerja, isterinya Norzalina menegur Ahmad Suffian dengan muka yang keliru ...

"Bang ... abang dapat poskad yang peliklah hari ni," kata Norzalina.

"Oh, tak pe ... bagi poskad tu kat Abang. Nanti abang jelaskan," kata Ahmad Suffian.



Norzalina pun memberi poskad itu kepada Ahmad Suffian dan melihat Ahmad Suffian membaca poskad tersebut, sebelum muka Ahmad
Suffian bertukar menjadi biru, ungu dan terus pengsan!!



Poskad itu berbunyi ...

"Mee Bandung, Mee Bandung, Mee Bandung, Mee Bandung - 2 ada telur, 2 tiada telur. Tolong hantarkan kuah lebih ya!"

6 org mengomel :):

afifahramli said... Reply To This Comment

mksudnye?

haha.. xphm aku

MiszWawa said... Reply To This Comment

dia ada 4 org ank skli...kmbr klu x slp ak..thats y la dia mnx 2 da tlr & g 2 xda tlr..

Saniah said... Reply To This Comment

hahaha..aku mula2 blur..bce byk kali baru nak paham cte ni..astaga! haahaha..sumpah lawak..

MiszWawa said... Reply To This Comment

hahha..2 la psl..tp ak da jmpa sumtg..mla2 2 nk post bnda 2..tp tkt korg ckp lak kang..so..ak post la bnda ni..hee..

afifahramli said... Reply To This Comment

ceh.. haha

MiszWawa said... Reply To This Comment

haha..terkenakan..