laa.. dah 200 entry rupanya..






helo.. akhirnya entry post aku kini sudah mencecah sebanyak 200 post..
banyak jugak aku post rupa-rupanya...
sedar tak sedar aje kan..

post-post sebelum ni banyak yang merepek aje..
mana taknya... sume cerita aku nak sumbat kat dalam belog tersayang nih..
nasib baik tak ada cite lucah.. opps.. no cita lucah-lucah here k..
melanggar adab sopan tatasusila aku la kalau post benda-benda lucah tuh..

sambil type untuk entry ni tetiba dengar lagu "takkan pisah by eren"
pernah dengar tak lagu nih?
nahh.. hayati lirik lagu nih..

Takkan Pisah - Eren (Kangen Band)

sayang aku ingin berbicara kepadamu
tentang apa yang tengah aku rasakan
ada apa, ada apa katakanlah semuanya
ku kan dengarkan duhai cintaku

bila nanti orang tuamu meridhoi dengan
apa yang ku rasakan padamu
semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
begitu pun orang tuaku

kau takkan tinggalkanku
takkan pernah, sayangku
janjimu janjiku untukmu

takkan ada yang pisahkan kita
sekali pun kau telah tiada
akanku pastikan
ku kan memeluk menciummu di surga

jangan kau pergi tinggalkan aku
bawa aku ke mana kau mau
janjiku padamu
jiwa dan ragaku mati pun ku mau


0 org mengomel :):