saya tergilakan kamoo!!





wahai kamu..

dah lama aku perhatikan kamu dari jauh
dah lama aku idamkan kamu jadi teman istimewaku
dah lama aku impikan kamu sebagai peneman hari-hariku

namun...

adakah aku layak untuk bergelar sang kekasih kepadamu?
adakah aku sesuai untuk kamu?
adakah aku akan menepati setiap citarasa kamu?
bolehkan aku menceriakan hari-hari kamu?
bolehkah???

.
.
.
.
.
.
.
.
.






wahai sayangku..

tidak lama lagi akan ku takhluki dirimu..
akan ku pastikan hari-hari kita sentiasa ceria walau apa pun terjadi.. :)
wait for me...


p/s : tak mampu nak beli DSLR... ada sape-sape tak yang sudi nak hadiahkan camera ni?




2 org mengomel :):

Didiey Fadhilah. said... Reply To This Comment

saspen je aku baca -.-

Azwa said... Reply To This Comment

hahaha... ko ingt apa didiey?