spm dah sampai..cuak tahap apa je dah ni


huaaa... takutnya nak spm...
cuaknya tak terkatalah..
macam-macam yang aku fikir..
boleh ke aku jawab semua soalan yang dikemukan dalam kertas exam?
dapatkah aku jawab semua soalan itu dengan jayanya dan cemerlang?
takut weh takut..

tapi sumenya dah lepas...
macam-macam yang jadi time spm dulu..
macam-macam yang aku buat time tengah jawab exam..
haa.. ada 1 benda yang aku tak boleh lupa..
aku still ingat lagi time hari kedua exam.. masa tuh nak jawab paper kedua untuk hari itu..
aku terlupa nak bawak ic.. giler ke idak namenyer tuh..
eh-eh.. bukan terlupa tapi aku sendiri pun tak tau macam mana ic boleh tertinggal kat dalam almari...
padahal x kuarkan pun... pelik sangat pelik time tuh...
time pengawas exam cek dengan spontannya aku cakap "maaf cikgu.. ic saya hilang".. padahall..
fuhh nasib aku baik hari itu n terlepasss...

ermm pape pun gud luck untuk bebudak yang amik SPM tahun ni..
family aku sorang pun takda yang amik spm..

0 org mengomel :):