GCAP - TQ Mr. Ben

Assalamualaikum..

Rasanya ini lah saat yang paling tak best untuk kelas GCAP 1. Mana taknya, trainer kami yang slumber, cool, jiwa kental n lawak ni akan meninggalkan kitorang. Seriusly, terkejut jugak dengan berita tersebut. Bak kata orang hati mana yang tak sedih bila orang yang kita sayang meninggalkan kita. Cop, bukan sayang sebab cinta tapi sayang sebab beliau yang disebut tadi terlalu ohsem buat kami semua. Sporting beliau memang tak terkira. Kemungkinan besar cara dan suara beliau akan menjadi igauan setiap muka-muka comel dan hensem GCAP 1. Hahaha.

Mr. Ben, this is for you :

Terima kasih di atas setiap pelajaran dan pembelajaran yang telah diajar, games-games yang sebelum ni memang tak pernah di main oleh kami semua, aktiviti voice drill "chu cha  cha tiki tiki da da ..", baca buku setiap pagi, strecthing dan sebagainya. Hope, we will see you on our graduation day. Don't forget about us and keep in touch! Last but not least, if you have vacancy at mypartners don't forget to inform us, immediately. Hahaha. 

 

notakaki : setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Setiap perpisahan pasti akan meninggalkan kenangan manis. Sematkan setiap kenangan tersebut dalam diri kita agar ia kekal abadi sampai bila-bila. Insyaallah!


2 org mengomel :):

Pisyek K said... Reply To This Comment

wah.. jeles nye tak dapat join... xD

Azwa said... Reply To This Comment

@Pisyek Kumar picek nak join? come. :P