Pesta Buku Antarabangsa 2012




arini sesangat lah penat sebab satu hari suntuk berjalan tanpa berhenti. Mula kuar rumah pukul 9.20 sebab nak main kejar-kejar dengan ktm. fuhh, nasib pagi ni memang baik sebab sampai aje terus dapat tren. dengan bangganya scan TnG dan terus masuk dalam tren. heee. orang lain dok usha je aku scan TnG tuh.. akak abam semua, kenapa usha saya sampai macam tu sekali. tudung senget eh? ok, abaikan pandangan mereka terhadap aku.

Sampai kl sentral terus main kejar-kejar pulak dengan incik LRT untuk ke PWTC. terlepas 1 tren. tidak!! nasib baik 6 min je nak tunggu next tren. So, tak heran sangatlah. Kalau ktm tuh memang nak berasap. Sampai aje kat PWTC ronggeng dulu dalam The Mall. Mak aih, bukan main ramai lagi umat manusia kat dalam mall tuh. ok, redah aje la sementara tunggu adik aku sorang nih. Last minit ajak dia. Nasib baik nak join. Selalunya bukan main payah lagi budak iema ni nak join. heehee. Jangan marah ye dik.

Pegi pesta buku antarabangsa ni sebab nak cari novel aje. Sebab dengar cite memang murah time nih. Memang betul. Masuk aje dlm PWTC tuh memang tak boleh nak jalan. Ramai sangat-sangat manusia yang ada dalam tuh. Nasib baik tak pengsan kat dalam tuh. Maunya tak, cuba bayangkan keluar rumah dengan perut kosong. Nak makan kat The Mall tuh memang susah kot sebab sume kedai makan full. Arghh.

Jenjalan sampai kaki pun hampir nak bengkak & cramp. Novel yang aku nak tak ada la pulak. Dah habis. Tidak!! Ok, next cari novel kawan. Alang-alang dah ada kat pesta buku tuh cari terus la. Sian pulak aku tengok sebab dok tercari-cari novel Anak Dara Menteri nih. Pulun jalan lagi dan akhirnya jumpa novel tersebut tapi tinggal sambungannya yang ke-3 aje.   Beli aje lah alang-alang dah ada kan. 

ni sume barang-barang yang aku beli kat pesta buku tuh. Alang-alang dah sampai rugi rasanya tak beli satu hape pun kan. 



Usai je berjimba kat pesta buku tuh terus g jalan tar. Jenjalan dulu sebelum balik setelah memboroikan perut dekat pizza. Oh tudung, tak sabar rasanya nak pakai kamu. :)


Memandangkan mata pun dah ngantuk, so I cau cin cau dulu eh.. Selamat malam dalam entry yang seterusnya..

p.s : to incik pisyek --> dah cukup 3 3 novel nih nt aku nak pinjam eh.. :)




2 org mengomel :):

Pisyek Kumar said... Reply To This Comment

eceh pinjammmm... :P

Azwa said... Reply To This Comment

pisyek : pinjam? erk..takleh3..lalala