Bowling aje!


Persahabatan yang terjalin tak akan putus dengan sendirinya melainkan kita yang memutuskannya. Persahabatan itu umpama air yang mengalir deras tanpa mengira halangan & rintangan yang ada di depannya. ok, dah mula merepek. Tapi itulah kupasan untuk entry kali ini. Berkisarkan tentang 7 sekawan yang berbowling di pagi hari.

Ok, sebenarnya kisah ni berlaku 2 bulan lepas. Kemain lama diperam gambar-gambar ni untuk dijadikan pekasam. Ditambah pulak busy dengan FYP & final exam. Sememangnya tak ingat langsung pasal aktiviti ni. APTB sungguhlah!

Seriusly, memang dah lama sangat tak keluar hangout dengan diorang. Kawan aku si Sos kemain ajak aku. Mula-mula memang malas gila nak pergi. Tapi, tambah tolak tu semua + last sem kat uniten tercinta nih, akhirnya hangout la kami bersama. Pepagi lagi dah bertolak ke Mines sebab early birds games. 3 games = rm10. Murahkan!


zaza (hitam), syukor & yani (putih)
See, kemain gembiranya mereka pada hari kejadian. Semuanya senyum kambing. :)

yani bersama en. pres PRS. aweknya? tak hado...


perkenalkan, ni la orang yang semangat dok ajak aku main bowling. si Sos. Salah seorang bowlers yang hebak! tunjuk ajar ku sifu!

yani, zaza & una

Pada hari kejadian boys tak sempat pun nak habiskan games sebab kena bergegas ke masjid. Kesian sungguh score mereka. Hancuss lebur dibuat bebuda nih. Aku? Mestilah try sekaki tapi sekali aje. Kononnya nak masukkan dalam longkang tpi ttba pin tuh jatuh pulak. Hoho. Thanx ye kekorang semua. Nice to know & meet korang semua. Ada masa kita jumpa lagi. Ingat aku selalu. Insyaallah..

4 org mengomel :):

Unknown said... Reply To This Comment

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/giveaway.html mari join sini,,banyak hadiah menarik..

Siti Sakura said... Reply To This Comment

nice entry..i like this blog interesting,keep it up! :)
jom la mlawat blog sy jgk,msih bru lg ni.hehe
anyway thanks!
^_^

Elih Japahar said... Reply To This Comment

Lain kali ajak sy sekali main bowling :) hehe..

ηuя αιмι Ƒαянαηα said... Reply To This Comment

woiy gambaq hg sekoq pon takdak .. podaa! :p